آ
-
آگاهی
آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]
-
آموزش پاسخگو
ارائه مدلی مبتنی بر تاثیر ارشادگری بر آموزش پاسخگو در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک با رویکرد دانشگاههای نسل چهارم [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 117-127]
-
آموزش عالی
تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]
-
آموزش عالی
شناسایی مولفههای فرهنگ نوآوری در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 267-283]
-
آموزش علوم پزشکی
الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]
-
آموزش و پرورش
مبانی دینی مسئولیتشناسی و مسئولیتپذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
-
آینده آموزش عالی
تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]
-
آینده نگری
نقش مرجعیت علمی و آینده نگری در توسعه دانشگاه های نسل چهارم به منظور ارایه مدل (مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 76-87]
ا
-
ابعادساختاری
طراحی و روان سنجی ابزار سنجش ابعاد محتوایی و ساختاری دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی سلامت (با رویکرد به تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در قرن 21) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 88-103]
-
ابعادمحتوایی
طراحی و روان سنجی ابزار سنجش ابعاد محتوایی و ساختاری دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی سلامت (با رویکرد به تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در قرن 21) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 88-103]
-
اخلاق
تلهفارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی: امکان سنجی، فرصتها و چالشها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
-
اخلاق پزشکی
طراحی مدل مطلوب برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد اخلاق محور [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
-
اخلاق سازمانی
تاثیر کمالگرایی پیشرفتدهنده بر یادگیری سازمانی و اخلاق سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 245-255]
-
ارزشیابی
ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
-
ارشادگری
ارائه مدلی مبتنی بر تاثیر ارشادگری بر آموزش پاسخگو در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک با رویکرد دانشگاههای نسل چهارم [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 117-127]
-
استاد
مبانی دینی مسئولیتشناسی و مسئولیتپذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
-
الگوی تعالی دانشگاه
الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]
-
الگوی سیپ
ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
-
انگیزه
بررسی مقایسهای انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شیراز [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 302-315]
-
انگیزه پیشرفت تحصیلی
بررسی مقایسهای انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شیراز [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 302-315]
-
ایران
تحلیل گفتمان مرجعیت علمی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 183-195]
ب
-
برنامه
برنامهریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالشها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]
-
برنامه درسی
طراحی مدل مطلوب برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد اخلاق محور [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
-
برنامهریزی
برنامهریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالشها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]
-
بهداشت دهان و دندان
آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]
پ
-
پاسخگویی اجتماعی
الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]
ت
-
تحلیل تم
ارائه الگوی شایستگی های مدیران در دانشگاه علوم پزشکی مبتنی بر تحلیل تم [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 24-36]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
تحلیل گفتمان مرجعیت علمی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 183-195]
-
تحلیل محتوا
تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]
-
تحول در آموزش عالی
الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]
-
تربیت دینی
مبانی دینی مسئولیتشناسی و مسئولیتپذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
-
تکنولوژی
تلهفارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی: امکان سنجی، فرصتها و چالشها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
-
تلهفارماسی
تلهفارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی: امکان سنجی، فرصتها و چالشها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
-
تله مدیسن
تلهفارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی: امکان سنجی، فرصتها و چالشها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
-
توانمندسازی پویا
توانمندسازی مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی: تحلیل محتوای متون [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 128-142]
-
توانمندی های پویا
توانمندسازی مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی: تحلیل محتوای متون [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 128-142]
-
توزیع
بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]
-
توسعه دانشگاه نسل چهارم
نقش مرجعیت علمی و آینده نگری در توسعه دانشگاه های نسل چهارم به منظور ارایه مدل (مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 76-87]
چ
-
چالش
برنامهریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالشها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]
ح
-
حکمرانی خوب
تاثیر حکمرانی خوب با رویکرد توسعه دانشگاه های نسل چهارم بر کیفیت آموزشی دانشگاه های علوم پزشکیکلان منطقه یک [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 284-295]
د
-
دارو
بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]
-
داروسازی
تلهفارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی: امکان سنجی، فرصتها و چالشها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
-
دانش آموزان
آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]
-
دانشجو
مبانی دینی مسئولیتشناسی و مسئولیتپذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
-
دانشجویان
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه آزاد از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 157-170]
-
دانشجویان علوم پزشکی
بررسی مقایسهای انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شیراز [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 302-315]
-
دانشجوی پزشکی
طراحی مدل مطلوب برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد اخلاق محور [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه آزاد از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 157-170]
-
دانشگاه علومپزشکی
طراحی و روان سنجی ابزار سنجش ابعاد محتوایی و ساختاری دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی سلامت (با رویکرد به تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در قرن 21) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 88-103]
-
دانشگاه علوم پزشکی
تاثیر رهبری دانش محور بر مرجعیت علمی به منظور ارائه مدل در دانشگاههای علوم پزشکیکلان منطقه یک [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 12-23]
-
دانشگاه علوم پزشکی
نقش مرجعیت علمی و آینده نگری در توسعه دانشگاه های نسل چهارم به منظور ارایه مدل (مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 76-87]
-
دانشگاه علوم پزشکی
ارائه مدلی مبتنی بر تاثیر ارشادگری بر آموزش پاسخگو در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک با رویکرد دانشگاههای نسل چهارم [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 117-127]
-
دانشگاه علوم پزشکی تهران
برنامهریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالشها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]
-
دانشگاه های نسل جهارم
تاثیر حکمرانی خوب با رویکرد توسعه دانشگاه های نسل چهارم بر کیفیت آموزشی دانشگاه های علوم پزشکیکلان منطقه یک [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 284-295]
-
دانشگاههای نسل سوم
شناسایی شاخص های رتبه بندی با رویکرد دانشگاههای نسل سوم ( مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک) [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
درونداد
ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
ر
-
رتبه بندی
شناسایی شاخص های رتبه بندی با رویکرد دانشگاههای نسل سوم ( مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک) [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
رهبری دانش محور
تاثیر رهبری دانش محور بر مرجعیت علمی به منظور ارائه مدل در دانشگاههای علوم پزشکیکلان منطقه یک [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 12-23]
-
روان سنجی
طراحی و روان سنجی ابزار سنجش ابعاد محتوایی و ساختاری دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی سلامت (با رویکرد به تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در قرن 21) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 88-103]
-
روش کیفی تحلیل محتوا
توانمندسازی مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی: تحلیل محتوای متون [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 128-142]
س
-
سلامت
بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]
ش
-
شاخصه های رتبه بندی
شناسایی شاخص های رتبه بندی با رویکرد دانشگاههای نسل سوم ( مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک) [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
شاسیستگی مدیران
ارائه الگوی شایستگی های مدیران در دانشگاه علوم پزشکی مبتنی بر تحلیل تم [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 24-36]
-
شایستگی
ارائه الگوی شایستگی های مدیران در دانشگاه علوم پزشکی مبتنی بر تحلیل تم [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 24-36]
ع
-
عملکرد
آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]
-
عوامل مؤثر
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه آزاد از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 157-170]
ف
-
فراترکیب
شناسایی مولفههای فرهنگ نوآوری در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 267-283]
-
فرایند
ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
ق
-
قیمت گذاری
بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]
ک
-
کلمات کلیدی: دلایل انتخاب دانشگاه
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه آزاد از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 157-170]
-
کمال گرایی پیشرفت دهنده
تاثیر کمالگرایی پیشرفتدهنده بر یادگیری سازمانی و اخلاق سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 245-255]
-
کیفیت
ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
-
کیفیت آموزشی
تاثیر حکمرانی خوب با رویکرد توسعه دانشگاه های نسل چهارم بر کیفیت آموزشی دانشگاه های علوم پزشکیکلان منطقه یک [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 284-295]
م
-
مدیران آموزش علوم پزشکی
توانمندسازی مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی: تحلیل محتوای متون [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 128-142]
-
مدیریت دانشگاه ها
تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]
-
مرجعیت علمی
تاثیر رهبری دانش محور بر مرجعیت علمی به منظور ارائه مدل در دانشگاههای علوم پزشکیکلان منطقه یک [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 12-23]
-
مرجعیت علمی
نقش مرجعیت علمی و آینده نگری در توسعه دانشگاه های نسل چهارم به منظور ارایه مدل (مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 76-87]
-
مرجعیت علمی
الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]
-
مرجعیت علمی
تحلیل گفتمان مرجعیت علمی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 183-195]
-
مروری نظامند
ارائه الگوی شایستگی های مدیران در دانشگاه علوم پزشکی مبتنی بر تحلیل تم [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 24-36]
-
مسئولیتپذیری
مبانی دینی مسئولیتشناسی و مسئولیتپذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
-
مصرفکننده
بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]
-
مطالعه موردی
برنامهریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالشها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]
-
منطقه 1
ارائه مدلی مبتنی بر تاثیر ارشادگری بر آموزش پاسخگو در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک با رویکرد دانشگاههای نسل چهارم [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 117-127]
-
منطقه یک
تاثیر رهبری دانش محور بر مرجعیت علمی به منظور ارائه مدل در دانشگاههای علوم پزشکیکلان منطقه یک [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 12-23]
-
منطقه یک
شناسایی شاخص های رتبه بندی با رویکرد دانشگاههای نسل سوم ( مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک) [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
-
منطقه یک
تاثیر حکمرانی خوب با رویکرد توسعه دانشگاه های نسل چهارم بر کیفیت آموزشی دانشگاه های علوم پزشکیکلان منطقه یک [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 284-295]
ن
-
نگرش
آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]
-
نورمن فرکلاف
تحلیل گفتمان مرجعیت علمی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 183-195]
و
-
واژه های کلیدی: فرهنگ نوآوری
شناسایی مولفههای فرهنگ نوآوری در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 267-283]
-
ویرویس کووید
تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]
ی
-
یادگیری سازمانی
تاثیر کمالگرایی پیشرفتدهنده بر یادگیری سازمانی و اخلاق سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 245-255]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد