نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]
  • آموزش پاسخگو ارائه مدلی مبتنی بر تاثیر ارشادگری بر آموزش پاسخگو در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک با رویکرد دانشگاههای نسل چهارم [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 117-127]
  • آموزش عالی تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]
  • آموزش عالی شناسایی مولفه‌های فرهنگ نوآوری در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 267-283]
  • آموزش علوم پزشکی الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]
  • آموزش و پرورش مبانی دینی مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
  • آینده آموزش عالی تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]
  • آینده نگری نقش مرجعیت علمی و آینده نگری در توسعه دانشگاه های نسل چهارم به منظور ارایه مدل (مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 76-87]

ا

  • ابعاد‌ساختاری طراحی و روان سنجی ابزار سنجش ابعاد محتوایی و ساختاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی سلامت (با رویکرد به تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در قرن 21) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 88-103]
  • ابعاد‌محتوایی طراحی و روان سنجی ابزار سنجش ابعاد محتوایی و ساختاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی سلامت (با رویکرد به تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در قرن 21) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 88-103]
  • اخلاق‌ تله‌فارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی‌: امکان سنجی‌، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
  • اخلاق پزشکی طراحی مدل مطلوب برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد اخلاق محور [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • اخلاق سازمانی تاثیر کمال‌گرایی پیشرفت‌دهنده بر یادگیری سازمانی و اخلاق سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 245-255]
  • ارزشیابی ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
  • ارشادگری ارائه مدلی مبتنی بر تاثیر ارشادگری بر آموزش پاسخگو در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک با رویکرد دانشگاههای نسل چهارم [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 117-127]
  • استاد مبانی دینی مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
  • الگوی تعالی دانشگاه الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]
  • الگوی سیپ ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
  • انگیزه بررسی مقایسه‌ای انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شیراز [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 302-315]
  • انگیزه پیشرفت تحصیلی بررسی مقایسه‌ای انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شیراز [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 302-315]
  • ایران تحلیل گفتمان مرجعیت علمی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 183-195]

ب

  • برنامه برنامه‌ریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالش‌ها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]
  • برنامه درسی طراحی مدل مطلوب برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد اخلاق محور [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • برنامه‌ریزی برنامه‌ریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالش‌ها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]
  • بهداشت دهان و دندان آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]

پ

  • پاسخگویی اجتماعی الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]

ت

  • تحلیل تم ارائه الگوی شایستگی های مدیران در دانشگاه‌ علوم پزشکی مبتنی بر تحلیل تم [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 24-36]
  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان مرجعیت علمی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 183-195]
  • تحلیل محتوا تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]
  • تحول در آموزش عالی الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]
  • تربیت دینی مبانی دینی مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
  • تکنولوژی تله‌فارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی‌: امکان سنجی‌، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
  • تله‌فارماسی‌ تله‌فارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی‌: امکان سنجی‌، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
  • تله مدیسن‌ تله‌فارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی‌: امکان سنجی‌، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
  • توانمندسازی پویا توانمندسازی مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی: تحلیل محتوای متون [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 128-142]
  • توانمندی های پویا توانمندسازی مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی: تحلیل محتوای متون [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 128-142]
  • توزیع بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]
  • توسعه دانشگاه نسل چهارم نقش مرجعیت علمی و آینده نگری در توسعه دانشگاه های نسل چهارم به منظور ارایه مدل (مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 76-87]

چ

  • چالش برنامه‌ریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالش‌ها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]

ح

  • حکمرانی خوب تاثیر حکمرانی خوب با رویکرد توسعه دانشگاه های نسل چهارم بر کیفیت آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی‌کلان منطقه یک [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 284-295]

د

  • دارو بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]
  • داروسازی‌ تله‌فارماسی در ایران از منظر اخلاق در داروسازی‌: امکان سنجی‌، فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 143-156]
  • دانش آموزان آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]
  • دانشجو مبانی دینی مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
  • دانشجویان شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه آزاد از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 157-170]
  • دانشجویان علوم پزشکی بررسی مقایسه‌ای انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شیراز [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 302-315]
  • دانشجوی پزشکی طراحی مدل مطلوب برنامه درسی دوره پزشکی عمومی با رویکرد اخلاق محور [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 51-62]
  • دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه آزاد از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 157-170]
  • دانشگاه علوم‌پزشکی طراحی و روان سنجی ابزار سنجش ابعاد محتوایی و ساختاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی سلامت (با رویکرد به تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در قرن 21) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 88-103]
  • دانشگاه علوم پزشکی تاثیر رهبری دانش محور بر مرجعیت علمی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌‌های علوم پزشکی‌‌کلان منطقه یک [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 12-23]
  • دانشگاه علوم پزشکی نقش مرجعیت علمی و آینده نگری در توسعه دانشگاه های نسل چهارم به منظور ارایه مدل (مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 76-87]
  • دانشگاه علوم پزشکی ارائه مدلی مبتنی بر تاثیر ارشادگری بر آموزش پاسخگو در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک با رویکرد دانشگاههای نسل چهارم [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 117-127]
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌ریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالش‌ها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]
  • دانشگاه های نسل جهارم تاثیر حکمرانی خوب با رویکرد توسعه دانشگاه های نسل چهارم بر کیفیت آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی‌کلان منطقه یک [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 284-295]
  • دانشگاههای نسل سوم شناسایی شاخص های رتبه بندی با رویکرد دانشگاههای نسل سوم ( مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک) [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
  • درونداد ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]

ر

  • رتبه بندی شناسایی شاخص های رتبه بندی با رویکرد دانشگاههای نسل سوم ( مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک) [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
  • رهبری دانش محور تاثیر رهبری دانش محور بر مرجعیت علمی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌‌های علوم پزشکی‌‌کلان منطقه یک [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 12-23]
  • روان سنجی طراحی و روان سنجی ابزار سنجش ابعاد محتوایی و ساختاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی سلامت (با رویکرد به تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در قرن 21) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 88-103]
  • روش کیفی تحلیل محتوا توانمندسازی مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی: تحلیل محتوای متون [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 128-142]

س

  • سلامت بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]

ش

  • شاخصه های رتبه بندی شناسایی شاخص های رتبه بندی با رویکرد دانشگاههای نسل سوم ( مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک) [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
  • شاسیستگی مدیران ارائه الگوی شایستگی های مدیران در دانشگاه‌ علوم پزشکی مبتنی بر تحلیل تم [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 24-36]
  • شایستگی ارائه الگوی شایستگی های مدیران در دانشگاه‌ علوم پزشکی مبتنی بر تحلیل تم [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 24-36]

ع

  • عملکرد آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]
  • عوامل مؤثر شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه آزاد از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 157-170]

ف

  • فراترکیب شناسایی مولفه‌های فرهنگ نوآوری در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 267-283]
  • فرایند ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]

ق

  • قیمت گذاری بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]

ک

  • کلمات کلیدی: دلایل انتخاب دانشگاه شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر انتخاب دانشگاه آزاد از نظر دانشجویان مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 157-170]
  • کمال گرایی پیشرفت دهنده تاثیر کمال‌گرایی پیشرفت‌دهنده بر یادگیری سازمانی و اخلاق سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 245-255]
  • کیفیت ارزشیابی کیفیت اساتید و دانشجویان گروه های آموزشی علوم پایه دانشکده پزشکی شیراز در بخش درونداد و فرایند بر اساس الگوی سیپCIPP [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 37-50]
  • کیفیت آموزشی تاثیر حکمرانی خوب با رویکرد توسعه دانشگاه های نسل چهارم بر کیفیت آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی‌کلان منطقه یک [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 284-295]

م

  • مدیران آموزش علوم پزشکی توانمندسازی مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی: تحلیل محتوای متون [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 128-142]
  • مدیریت دانشگاه ها تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]
  • مرجعیت علمی تاثیر رهبری دانش محور بر مرجعیت علمی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌‌های علوم پزشکی‌‌کلان منطقه یک [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 12-23]
  • مرجعیت علمی نقش مرجعیت علمی و آینده نگری در توسعه دانشگاه های نسل چهارم به منظور ارایه مدل (مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 76-87]
  • مرجعیت علمی الگوی شش وجهی تعالی دانشگاهها؛ ضامن اعتلای نظام سلامت در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 171-182]
  • مرجعیت علمی تحلیل گفتمان مرجعیت علمی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 183-195]
  • مروری نظامند ارائه الگوی شایستگی های مدیران در دانشگاه‌ علوم پزشکی مبتنی بر تحلیل تم [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 24-36]
  • مسئولیت‌پذیری مبانی دینی مسئولیت‌شناسی و مسئولیت‌پذیری در نظام آموزشی [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 316-327]
  • مصرف‌کننده بررسی قوانین و مقررات توزیع و قیمت گذاری نظام دارویی ایران از منظر حق بر سلامت [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 296-301]
  • مطالعه موردی برنامه‌ریزی در دانشگاه علوم پزشکی: چالش‌ها و راهکارها [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 212-234]
  • منطقه 1 ارائه مدلی مبتنی بر تاثیر ارشادگری بر آموزش پاسخگو در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک با رویکرد دانشگاههای نسل چهارم [دوره 29، شماره 2، 1399، صفحه 117-127]
  • منطقه یک تاثیر رهبری دانش محور بر مرجعیت علمی به منظور ارائه مدل در دانشگاه‌‌های علوم پزشکی‌‌کلان منطقه یک [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 12-23]
  • منطقه یک شناسایی شاخص های رتبه بندی با رویکرد دانشگاههای نسل سوم ( مطالعه موردی: دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک) [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 1-11]
  • منطقه یک تاثیر حکمرانی خوب با رویکرد توسعه دانشگاه های نسل چهارم بر کیفیت آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی‌کلان منطقه یک [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 284-295]

ن

  • نگرش آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی دولتی شهر ساری در خصوص بهداشت دهان و دندان در سال 1398 [دوره 29، شماره 1، 1399، صفحه 63-75]
  • نورمن فرکلاف تحلیل گفتمان مرجعیت علمی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 183-195]

و

  • واژه های کلیدی: فرهنگ نوآوری شناسایی مولفه‌های فرهنگ نوآوری در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 29، شماره 4، 1399، صفحه 267-283]
  • ویرویس کووید تاثیر شیوع کووید 19 بر ابعاد مدیریتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 196-211]

ی

  • یادگیری سازمانی تاثیر کمال‌گرایی پیشرفت‌دهنده بر یادگیری سازمانی و اخلاق سازمانی در دانشگاه علوم پزشکی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی مازندران) [دوره 29، شماره 3، 1399، صفحه 245-255]